zicotorres

Alla inlägg under februari 2010

Av Sara Davidsson - 1 februari 2010 19:00

I helgen gjorde jag något riktigt roligt, jag testade att åka släde.

Jag, Thomas och Socke var och hälsade på Starax kennel. Där testade vi att köra släde. Vi satte tre tikar plus Socke framför släde, Irenè körde och jag stod bakom henne. Detta var helt fantastiskt så lungt och tyst. Hundarna var jätte duktiga även Socke, min lilla duracell kanin, fast att det var första gången drog han på jätte bra. Rundan var på ca 2 km. Första rundan fick Socke springa bak och andra rundan fick han springa fram. Han trivs bäst längst fram där drar han aldra bäst.


Efteråt åkte vi hem till Irenè och Kennet och år mycket god mat och snackade skit hela kvällen. Jag fick många bra tips som jag ska testa när jag drar med hundarna här hemma. Man kan aldrig få för många tips.
Tack så mycket Irenè och Kenneth för en mycket trevlig kväll. Det får vi göra om.

Tyvärr blev det inga bilder.


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards