zicotorres

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Sara Davidsson - 6 september 2010 09:51

Det var länge sen jag skrev något här. Ska försöka att bättra mig.


Det har varit en mycket lugn sommar, det har inte hänt så mycket. Förra helgen var jag, Jonathan, Falco och Socke på husky dagarna. Många nya människor och hundar. Socke fick testa på klicker, det tyckte han var jätte roligt. Falco testade att spåra.
Kent tävlade med Socke och Willow, i 2-spanns klassen. Dom var jätte duktiga och hade en super bra tid. Tyvärr blev dom slagna med 2 sekunder av Marlene som vann klassen.

Falco sprang med Sandra och dom hade också en jätte bra tid. Dom vann sin klass överlägset.

Det var en trevlig helg där jag har fått nya tips och ideèr. Jag rekomenderar denna helg för er som har Huskys.


Denna helgen har vi varit i Skara på utställning. Med oss hade vi Falco och Willow. det gick ok denna helg. Falco fick en etta och Willow fick också en etta. Willow tävlade även med Starax Kennel i uppfödar klass och avels klass. Dom fick etta med HP i bägge klasserna och slutade som BIS vinnare i bägge klasserna. Detta var en trevlig helg med många hundar. Alltid trevligt att se lite olika polar hundar.


Temperaturen börjar ju så smått att sjunka nu så nu kan vi börja träna med tränningen. Som jag har längtat det ska bli jätte kul..


Trevlig dag


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards