zicotorres

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sara Davidsson - 7 maj 2010 07:53

Jag och Falco var i vaggeryd för et par veckor sedan. Det gick så där. Dommaren hade svårt att bestämma sig men till slut blev det ett blått band. Han tyckte rörelser, temperament och utseende var bra, men han tyckte att han liknade en alaskan malamute. Så är det ibland, jag är nöjd ändå för det var en mycket bra kritik. Jag skulle bara inte gett Falco extra mat dom senaste veckorna så hade han kanske inte liknat en malamute..

Annars händer det inte så mycket här hemma. Har fått sätta på extra galler föt grinden till trädgården för min lilla rymmare Zico kom på hur man klättrade över den. Det är inte alls kul att åka och leta hund var och varnnan dag, brukar ta ca 1 timme innan man får in honom. Roligare kan man ha på kvällarna, samtidigt har jag haft tur han har aldrig skadat sig när han har stuckit.. Men ändå, nu får det vara slut på det.

Trevlig dag
Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards